Personální asistent/ka

Brno

Do našich kanceláří v centru města hledáme člověka na pozici Personální asistenta/ky, který/á bude věnovat vyhledávání nových zaměstnanců do našich řad s pomocí pracovních portálů a sociálních sítí a kdo bude zaštitovat administrativní agendu.

Rád se přiučíš něčemu novému v oblasti personalistiky? Pak je tahle pracovní příležitost přímo pro Tebe!

Co bys měl/měla splňovat?

  • mít ukončené SŠ s maturitou
  • mít příjemné vystupování a být komunikativní
  • ovládat práci na počítači (balíček MS office)
  • být samostatný/á, spolehlivý/á
  • mít AJ alespoň na středně pokročilé úrovni

Co je náplní práce?

  • administrativní činnost dle požadavků jednotlivých oddělení
  • vyhledávání kandidátů na hledané pozice
  • úzká spolupráce s vedením

Předchozí zkušenosti nejsou potřeba, všechno tě naučíme!

 

Co nabízíme?

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • práci na zkrácený úvazek (DPP)
  • zaškolení a neustálý rozvoj v průběhu spolupráce
  • přátelský kolektiv, který vám rád poradí a pomůže :)
  • práce v moderních kancelářích v centru Brna
  • nástup ihned

 

Láká tě tato nabídka? Budeme se těšit na tvé CV a krátkou motivaci.

Kontaktní formulář

 

Odesláním Vašeho životopisu pro potřeby konání výběrového řízení na tuto pracovní pozici poskytujete společnosti HIREX s.r.o., se sídlem Kobližná 71/2, 602 00 Brno, IČ 262 39 249, jakožto Správci osobních údajů, své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení.
Vámi poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (GDPR).
Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Více o zásadách zpracování osobních údajů na vyžádání.