Obchodní podpora HR týmu - BRIGÁDA
Brno
Pro koho? Pro neustále se rozvíjející společnost Hirex s dlouholetou tradicí působící v oblasti personálních služeb.
Koho hledáme? Upovídané kandidáty s výbornými organizačními schopnostmi, někoho, kdo má schopnost se srozumitelně vyjádřit. Někoho, kdo se také kamarádí s počítačem a umí dohledávat důležité informace na internetu a zvládá MS office na pokročilé úrovni
Proč? Jelikož rozbíháme nové projekty, chybí nám kolega/kolegyně, který/á nám zabezpečí prvotní komunikaci s potenciálním klientem a případně domluví schůzku.
Jak bude vypadat vaše práce?
- Ze začátku projdete důkladným zaškolením, jak na program, ve kterém budete pracovat, tak na fungování naší firmy
- Máte k dispozici databázi kontaktů, se kterou aktivně pracujete a také ji rozšiřujete.
- K jednotlivým firmám si dohledáváte informace a prezentujete jim možnosti využití našich služeb, případně rovnou domluvíte schůzku
- Komunikujete zejména telefonicky, ale také mailovou formou
- Neustále se školíme, máme pravidelné porady, kde se zaměřujeme na vylepšování naších procesů
Co vám můžeme nabídnout?
- Moderní kancelář na Lidické
- Pracovní dobu cca 20 hodin týdně (v rozmezí 8:00 - 15:30)
- DPP
- Odměna 130 Kč/hod
- Pravidelná školení a neustálý rozvoj v průběhu spolupráce, spousta informací ze světa HR
Těšíme se na vaše životopisy a my se vám pak ozveme s informacemi o dalším postupu.