Asistent/ka účetní

Brno

Pro outsourcingovou účetní společnost, která se zabývá zpracováním účetních a daňových služeb, hledáme asistenta/asistentku účetní.

Ze začátku budete vypomáhat svým zkušenějším kolegům, můžete si však vybudovat i samostatnou pozici v našem týmu :).

Co bude Vaším cílem:

  • Vypomáhat účetním s administrativou a jednoduchým zpracováním dokladů, jejich evidencí a archivací.
  • Účtovat vybrané účetní operace a s možným přechodem k zodpovědnější práci.

Co je dobrým předpokladem pro tuhle práci:

  • Mít SŠ/VŠ ekonomického zaměření nebo dřívější zkušenost s účtováním.
  • Orientovat se v koloběhu dokladů ve firmě.
  • Pečlivost, samostatnost a flexibilita jsou samozřejmostí.
  • Musíte zvládnout vytvořit tabulku v Excelu a napsat správně naformátovaný dokument ve Wordu.

Zaměstnavatel nabízí:

  • DPČ či DPP na cca 15-20h/týden.
  • Flexibilní pracovní dobu podle Vašich časových možností.
  • Odpovídající mzdové hodnocení.
  • Práci v moderní kanceláři v centru Brna.
  • Příležitost dále se rozvíjet a růst (učíte se od odborníků ve svém oboru).
  • Chceme dát příležitost studentům, kteří chtějí své znalosti propojit s praxí nebo ženám na rodičovské, které nechtějí ztratit kontakt s účetním oborem, kde se dříve realizovaly.

 

Pokud Vás naše pozice zaujala, prosím, pošlete nám svůj životopis s krátkým motivačním dopisem, proč jste si vybrali právě nás.

Kontaktní formulář

 

Odesláním Vašeho životopisu pro potřeby konání výběrového řízení na tuto pracovní pozici poskytujete společnosti HIREX s.r.o., se sídlem Kobližná 71/2, 602 00 Brno, IČ 262 39 249, jakožto Správci osobních údajů, své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení.
Vámi poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (GDPR).
Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Více o zásadách zpracování osobních údajů na vyžádání.