Asistent/ka administrativy v eventové agentuře

Praha

Pro našeho klienta, který dělá zajímavé eventy, konference a párty, hledáme Asistenta/ku pro administrativní záležitosti spjaté s pořádáním těchto akcí. Jsi akční, a nedělá ti problém komunikace a zařizování, ale jsi také kámoš/ka s administrativou? Pojď si přečíst, co bys tu mohl/a prožít:

Co budeš dělat?

  • Bude to velmi zodpovědná práce spojená s přípravou rozpočtů a plánů našich akcí
  • Telefonovat, mailovat, smskovat – prostě stále komunikovat s dodavateli, klienty, naším týmem
  • Potřebujeme parťáka, který precizně povede administrativu našich eventů – to je zpracovávání smluv, faktur, dokladů,…

Zasvětíme tě do světa marketingu – a kde jinde začít, než na této pozici? Poznáš všechny procesy marketingové agentury. Tato práce má obrovský náboj a nejlepší je, když vidíš výsledek toho všeho snažení. A TY budeš součástí!

Co musíš splňovat?

  • Hlavně tě musí bavit to, co děláme a táhnout s námi za jeden provaz. Jsme hodně kreativní a ty nás musíš vyvažovat svou precizností v administrativě a pořádku v „papírech“.

Těšíme se na Tvé CV!

Kontaktní formulář