Administrativní pracovník/ce – recepční

Praha 5

Hledáte práci v administrativě, ale baví vás také organizování a rádi využijete angličtinu? Pak právě takhle pozice je pro Vás!

Pro firmu s rodinnou atmosférou, působící v oblasti moderních průmyslových technologií, hledáme šikovného kandidáta/ku na pozici Administrativní pracovník/ce.

Co by bylo vaší náplní práce?

  • Běžná péče o chod recepce, přijímání hovorů
  • Zabezpečení plynulého chodu společnosti po administrativní i organizační stránce
  • Spolupráce se servisním oddělením při plánovaní servisních výjezdů
  • Kontrola skladových zásob a objednávky náhradních dílů

Co požadujeme?

  • AJ na komunikativní úrovni – denní využití
  • Samostatnost, spolehlivost a technické myšlení
  • Samozřejmostí je zájem o dlouhodobou spolupráci

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci v příjemném kolektivu menší rodinné firmy
  • Ohodnocení kopírující vaše zkušenosti s možností navýšení po zapracování
  • Stravenky
  • Firemní notebook, telefon s tarifem
  • 4 týdny dovolené
  • 13. plat
  • NÁSTUP: únor 2021

Jestli Vás pozice zaujala, těšíme se na vaše reakce. Po vyhodnocení profilů se ozveme s informacemi o dalším postupu.

Kontaktní formulář

 

Odesláním Vašeho životopisu pro potřeby konání výběrového řízení na tuto pracovní pozici poskytujete společnosti HIREX s.r.o., se sídlem Kobližná 71/2, 602 00 Brno, IČ 262 39 249, jakožto Správci osobních údajů, své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení.
Vámi poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 (GDPR).
Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
Více o zásadách zpracování osobních údajů na vyžádání.